ریٹائرمنٹ سے پہلے پینشن کی رقم پر زکوٰۃ کی ادائیگی کا کیا حکم ہے؟

سوال نمبر:4167

السلام علیکم مفتی صاحب! میرا سوال رضاکارانہ پنشن اسکیم / voluntary pension scheme(VPS) سےمتعلق ہے۔ میزان تحفظ پینشن فنڈ میں جو پیسے سالانہ جمع کروائے جاتے ہیں، یہ پیسے ہماری ملکیت میں نہیں ہوتے بلکہ ریٹائرمنٹ کی عمر کے بعد ملتے ہیں۔ ان پر زکوة کیسے ادا کی جائے گی؟

فنڈ کی تفصیلات: میزان تحفظ پنشن فنڈ پاکستان کے پہلے اور سب شریعت کے مطابق رضاکارانہ پنشن اسکیم ہے. MTPF بچانے اور اپنے ریٹائرمنٹ کے بعد کی ضروریات کے لئے سرمایہ کاری کرنے کا بہترین طریقہ ہے اور یہ نمایاں طور پر آپ کی سرمایہ کاری پر منافع میں اضافہ جس اعلی ریٹرن فراہم کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

سرمایہ کاری مقصد اور فلسفہ: فنڈ ریٹائرمنٹ / معذوری کے بعد شرکاء ایک باقاعدہ حلال آمدنی فراہم کرنے کے وہ اب نہیں ہے تاکہ وہ معاشرے کے دیگر ارکان پر منحصر نہیں ہیں ان کے رہنے کی حمایت کرنے کے باقاعدہ آمدنی حاصل کر سکتے ہیں جب چاہتا ہے. MTPF میں شراکت حلال ریٹرن کمانے اور MTPF کی سرمایہ کاری کی پالیسی کے مطابق میں شریک کے پورے کام کی زندگی پر دولت پیدا کرنے کے لئے مختلف شریعہ کے مطابق آلات میں سرمایہ کاری کر رہے ہیں. آپ کو باقاعدگی سے پیسے کی سرمایہ کاری کر سکتے ہیں یا آپ کے طور پر گانٹھ رقم ادائیگی کر سکتے ہیں اور آپ چاہتے ہیں جب. آپ کی سرمایہ کاری کے اختیارات میں سے ایک وسیع رینج سے منتخب کر سکتے ہیں؛ ایک آپ کو آپ کی ریٹائرمنٹ کے مقاصد، عمر اور خطرے کے لئے آپ کی بھوک پر انحصار کرے گا کے لئے سب سے مناسب ہے کہ. آپ کی ادائیگی آپ کو آپ کے انفرادی پینشن اکاؤنٹ بڑھتی ہوئی کے مقصد کے ساتھ انتخاب کرتے ہیں کہ مخصوص اسکیم میں سرمایہ کاری کی جائے گی۔

  • سائل: ماریا وحیدمقام: لاھور
  • تاریخ اشاعت: 15 مارچ 2017ء

زمرہ: زکوۃ

جواب:

پینشن کی جو رقم ابھی آپ کی ملکیت میں نہیں ہے، اس کی زکوٰۃ کی ادائیگی آپ پر فرض نہیں ہے۔ جب وہ رقم آپ کو مل جائے گی، آپ کی ملکیت میں آ جائے گی تب اس کی زکوٰۃ آپ پر واجب ہوگی۔

واللہ و رسولہ اعلم بالصواب۔

مفتی: محمد شبیر قادری

اہم سوالات
  • بٹ کوئن کی ٹریڈنگ کا کیا حکم ہے؟
  • کاروباری شراکت کے اسلامی اصول کیا ہیں؟
  • وطن سے محبت کی شرعی حیثیت کیا ہے؟